Preme Menyediakan Trick Terbaru untuk Windows 7


Preme adalah aplikasi versi beta yang menambah beberapa kesan terbaru untuk Windows 7. Terdapat 8 trick disediakan antaranya ialah "minimize windows" dengan menggunakan scroll, buka "Start Menu" dengan hanya meletakkan scroll diatasnya, mengaktifkan "Flip 3D" dengan meletakkan skrol dibahagian sudut kiri desktop anda, dll.

Mari Mulakan

Download Preme (link dibawah), dan mulakan menjalankan/install program.

Nota: Aplikasi ini disediakan tanpa mempunyai jaminan!(warranty) dan ianya juga masih lagi dalam versi Beta. Aku telah mengujinya dan tidak mempunyai masalah pada komputer.

Semasa anda menjalankan aplikasi ini anda akan mendapati ianya akan mengeluarkan seperti gambar dibawah dan klik Ok untuk teruskan menggunakan aplikasi ini












Berberapa saat/minit kemudian pop-up akan seterusnya akan keluar menyatakan program siap di-install(klik Ok)
















Pop-up windows Preme akan keluar, dan anda boleh memilih ciri-ciri yang anda ingin aktifkan. Setiapnya telah diterangkan secara detail tentang penggunaannya :




Jika anda mengalami kesulitan untuk memahami trick "Touch Slide Window", klik pada button How?















ia akan menunjukkan demo cara penggunaannya :




Pada bahagian bawah windows preme, anda boleh memilih untuk menyembunyikan "tray icon", buang "Unistall" preme, atau  klik button more untuk fungsi lain. Klik button Ok setelah selesai.


Setting Preme

Untuk menukar/settingkannya semula pergi ke "tray icon" seperti gambar dibawah dan pilih Preme Interface














atau, pilih Quick untuk setting pada pop-up kecil untuk lebih mudah dan cepat.


























Link

Download Preme for Windows 7

Preme membawa sesuatu yang baru untuk windows 7 yang semestinya membawa perubahan dalam penggunaan pada komputer anda. Selamat mencuba ;D