Archive Pages Design$type=blogging

a

Joe Flizzow - Kongsi

Lirik Lagu Joe Flizzow - Kongsi Kongsi kongsi mari bicara, Kongsi pendapat dan juga idea, Mas...




Lirik Lagu Joe Flizzow - Kongsi

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. [x2]

Naik bukit , turun bukit,
Gua dah lama tengok wayang , tak perlu minta tiket,
Dan silakan picit telefon panggil~lah sedozen,
Gua pun teringin nak tengok lu punya sepuluh sen
Alamak lu kredit pun takde , terpaksa tembak
Tak guna lu bawak pisau ke peraduan menembak,
Tak guna ada bola kalau tak reti sepak,
Tak guna ada jalan kalau destinasi tak nampak,
Tak guna jadi gangster kalau tiada wang,
Gua tetap di jalanan tapi gua usahawan,
Gua bursa sahamkan setiap perniagaan,
Dan setiap gerak geri , pelan harus dipersiapkan,
Jangan kita mudah lupa , kita bukan selamanya muda
Jadi kerahkan tenaga , pergunakan usia,

Bila jumpa orang lama , jangan malu bersoal,
Jika mahu kunci kuasa , harus ada modal,

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. [x2]
Ada cara duduk , ada cara berdiri,
tangkap orang menyamar , tangkap orang menyanyi,
tangkap orang melalak , tangkap budak berlagak,
tangkap mulut berbuih , berbual lepas cakap,
tangkap budak kosong bogel dan tak pakai baju,
ramai sangat kelkatu , nak mendekati lampu,
teringin hendak menyinar naik sheikh , tapi tiada dinar,
bila kena pegang gegar sikit , air mata berlinang,

Bukan nak jadi brader , gua nak jadi orang berada,
supaya dapat menjaga setiap ahli keluarga,
bukan duniawi semata emas putih permata,
kadang kala aku rabun , pakaikan cermin mata,
Tuhan berikan petanda , supaya ku selamat di sana,
dan selamat di sini , setiap usaha diberkati,
budak tersusun rapi , gerak cara koperasi,
biar mereka jadi besar , Kongsi kami gergasi

Download
Joe Flizzow - Kongsi.mp3 | mediafire | 4shared |

COMMENTS

Name

About Aidilfitri android Antivirus badminton Blogger Bolasepak browser Bunkface Design Desktop fb Filem Film font Gadgets Games Gmail Google Grafik HariRaya Hoki Hujan ie9 Info Infographics InfoSemasa Islam LTDL Lyrics Microsoft Miwa Monoloque Music Office Olimpik PES Photoshop Ramadhan SEA Games sepaktakraw smartphone Software sukan Tablet Tech tips tricks tutorial Twitter Wallpaper Web Windows 7 Windows10 Windows8 World Cup YUI Yuna
false
ltr
item
SANoktah: Joe Flizzow - Kongsi
Joe Flizzow - Kongsi
http://3.bp.blogspot.com/-791vBY-qoYA/TeLRZCI1WtI/AAAAAAAABNY/-FdVBtGxFmc/s1600/Joe+Flizzow+-+Kongsi++%255BSANoktah%255D.png
http://3.bp.blogspot.com/-791vBY-qoYA/TeLRZCI1WtI/AAAAAAAABNY/-FdVBtGxFmc/s72-c/Joe+Flizzow+-+Kongsi++%255BSANoktah%255D.png
SANoktah
http://www.sanoktah.com/2011/05/joe-flizzow-kongsi.html
http://www.sanoktah.com/
http://www.sanoktah.com/
http://www.sanoktah.com/2011/05/joe-flizzow-kongsi.html
true
4244852340977964435
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago