Aplikasi Windows 10 Terbaik 2017

Aplikasi Windows 10

Kali ini admin senaraikan pula aplikasi menarik yang terdapat dalam Windows Store. Aplikasi di windows store masih lagi terhad berbanding pesaing mereka, namun begitu para pembangun semakin sudah mula memberi perhatian dan beberapa aplikasi utama seperti spotify, whatapps, itunes akan keluar tidak lama lagi di Windows Store. Sebelum itu, berikut antara aplikasi yang admin rasa anda semua patut gunakan. Kebanyakkan aplikasi sentiasa dikemaskini dengan fungsi baru.

Membantu anda untuk merekod, mengurus dan menjadualkan tugasan harian. Diintegrasikan untuk semua peranti termasuk android dan ios.
Microsoft-To-Do

2. Readiy
Mudah untuk mengikuti kemaskini terbaru sesuatu blog atau laman web pilihan anda sendiri. Aplikasi ini diingerasikan bersama Feedly service sama terdapat di web.
Readiy

Aplikasi ini akan menyimpan semua kataluan dan memudahkan anda untuk akses laman web, tanpa perlu lagi untuk mengingati katalaluan yang berbeza dan perlu memasukkan katalaluan setiap kali login
LassPasss

Selain membuka dokumen pdf, aplikasi ini menyediakan pelbagai fungsi untuk edit fail dengan mudah.
Xodo PDF Reader & Editor

Dapatkan berita terkini tentang bolasepak termasuk jadual, live score, kedudukan liga dan banyak lagi.
OneFootball

Aplikasi yang bagus terutamanya untuk pelajar membuat pelbagai jenis nota. Ianya tersedia disemua platform termasuk android, iOS dan web.
OneNote

Instagram untuk Windows 10 kini menyediakan hampir keseluruhan fungsi terdapat didalam Android dan iOS.

8. Kodi
Aplikasi media yang menguruskan semua video, muzik dan gambar didalam satu tempat dengan kemas. Selain itu anda boleh menonton video dari pelbagai sumber yang menyediakan siaran tv secara online.
Kodi

9. Skype
Skype kini diberi nafas baru dengan pelbagai fungsi baru. Ianya menyediakan perkhidmatan permesejan dan panggilan video.
Skype

Penggemar manga mesti miliki aplikasi ini. Mengatur manga pilihan, baca secara online dan memuat turun.
Manga Blaze